Informatiebijeenkomst over ziekenhuiszorg in de regio

Onder de titel ‘De toekomst van de ziekenhuiszorg in de regio ‘ houdt de Kruisvereniging Oudenbosch in afstemming met gemeente Halderberge, Bravis en KBO op 16 januari 2023 een informatiebijeenkomst over ontwikkelingen binnen de ziekenhuiszorg die de komende tijd in onze regio gaan plaatsvinden. Aanleiding voor deze bijeenkomst is de ingebruikname door Bravis van een nieuw ziekenhuis ultimo 2028 op De Bulkenaar aan de westkant van Roosendaal en de omvorming van de polikliniek Oudenbosch tot een Bravispunt.

De bijeenkomst van 16 januari 2023 wordt gehouden in de raadszaal, van het gemeentehuis in Oudenbosch. Aanvang om 14.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur]) en zal ongeveer 2 uur duren.
Voor deelname aan deze bijeenkomst moet u zich telefonisch aanmelden bij de Regionale Kruisvereniging tel nr 0165-555915. Er is plaats voor maximaal 100 deelnemers