Thecla Flipsen, wijkzuster

Maatregelen ivm Corona virus

• Winkel en uitleenpunt Timmers Medicare op de Kade 51 Roosendaal blijft vooralsnog geopend. Zij met aangepaste openingstijden. Maandag: gesloten, Dinsdag t/m Vrijdag open van 9 uur tot 13 uur en op zaterdag open van 10 uur tot 13 uur. Voor echte spoedgevallen kan men altijd bellen en zoeken we samen een oplossing, 0165-560609. Bezorging aan huis gaat gewoon door. Mvg, Rolf Timmers
  • winkel en uitleenpunt Stelcomfort in Zevenbergen, sluit de deuren per 1 april as. Ze sluiten eerder dan gepland(1 mei) ivm de Corona-maatregelen. Bel voor vragen ons kantoor, 0165-555915.
  • uitleenpunt Zeven Schakels in Zevenbergen is gesloten ivm de Corona-maatregelen. Bel voor vragen ons kantoor, 0165-555915.
  • het uitleenpunt voor loophulpmiddelen de Rolstoelcentrale, Parklaan 79, is vanaf volgende week (week van 23 maart) alleen op dinsdag en donderdag open, ivm de Corona-virus.
  • Wij (de Kruisvereniging), is telefonisch op werkdagen van 09.00 tot 12.00 uur & 13.00 uur tot 17.00 uur bereikbaar, voor vragen kunt u naar ons bellen op telefoonnummer 0165-555915 of u stuurt een e-mail naar info@dekruisvereniging.nl
    (23 maart 2020)

Telefoonlijnen van de wijkzuster in uw regio

De wijkzuster is er voor iedereen en helpt u graag verder.
Bergen op Zoom en Woensdrecht: 0164-260617
Steenbergen: 0167-528569