Oosterhout

Telefoon: 088-1020100
Webshop: www.medipoint.nl
Kortingscode 15%: RKV

thuiszorgwinkel Mediplus (tevens uitleenpunt)
Ettensebaan 27, 4813 AH Breda
Telefoonnummer: 076-7115100
Openingstijden: ma t/m vr 09.00 – 17.30 uur & za. 10.00 – 16.00 uur
webshop: www.mediplus.nl
kortingscode 15%: RKV

Uitleenpunt(en)

Rolstoelcentrale, Parklaan 79 – Roosendaal, 0165-329707, ma t/m do 09.00 – 16.00 uur , vrijdag 09.00 – 12.00 uur.
Antonius Abt – Hoofdstraat 2, Terheijden, 076-5932910, ma t/m vr 16.30 – 18.30 uur

Servicepakket

Audicien Service

Ledenvoordeel: Gratis hoortest en advies aan huis, Hooroplossing(en) op maat door vakbekwame audiciens, 10 % korting  op batterijen, zwemstukjes en gehoorbescherming, er worden geen voorrijkosten in rekening gebracht. Beter Horen, Arendshof 207 in Oosterhout, T: 0162 470 520.

Stomerij en Wasservice:

Dobbi haalt kleding,  wasgoed maar ook bijvoorbeeld dekbedden gratis op, reinigt en bezorgt het schoon terug binnen 48 uur, op ieder adres in Nederland. Plaats je bestelling eenvoudig via de app, website dobbi.com of telefonisch via 085 0187540. De hele dag thuisblijven is niet nodig. Kies een twee uurs-tijdvak tussen 08:00 en 20:00 (ma t/m vr) waarin je order wordt opgehaald. Werkt alleen met gecertificeerde stomerijen (branchevereniging NETEX = keurmerk voor duurzaam wassen)
Ledenvoordeel: EUR 12,50 korting op de eerste order & 5% korting op volgende orders.

Ook korting op CZ, VGZ, PGB, Tamoil en Personenalarmering

Korting op uw maandpremie bij VGZ en CZ

Collectiviteitskorting bij VGZ
7 % op de basisverzekering
10% op de aanvullende verzekeringen
10% op de tandartsverzekeringen
Collectiviteitsnummer: 3775 aanmelden: www.vgz.nl/rkvbrabant.

Collectiviteitskorting bij CZ
De zorgverzekeraar CZ biedt 5% korting op de basis. Collectiviteitsnummer: 2376121 aanmelden: https://net.cz.nl/online/Premie.aspx.

Persoonsgebonden Budget - PGB

Om de helpende hand te bieden heeft de Kruisvereniging een steunpunt pgb. Leden van de Kruisvereniging kunnen er terecht voor hulp, advies en informatie. Als het nodig is, komt de adviseur van het steunpunt bij u thuis langs om te helpen. De hulp is gratis. 0165 - 555915

Tamoil Service:

Met de Tamoilkaart via de kruisvereniging krijgt u 10 cent korting per liter. (als bij de pomp al korting wordt gegeven dan krijgt u altijd de hoogste korting). Aanvragen kan via de kruisvereniging, 0165 - 555915

Personenalarmering service:

Veilig zelfstandig wonen met personenalarmering. Met 1 druk op de knop staat u in contact met uw directe omgeving, die u snel hulp kan bieden.
Ledenvoordeel: 2,50 euro korting op de maandkosten. Leden betalen 15,00 euro per maand. Plaatsingskosten eenmalig 35,00 euro en de administratiekosten zijn eenmalig 16,00 euro. M-alert 0413 - 273155