Telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag 09.00 – 12.00 uur: 0165 – 55 59 15 |   info@samenlerenindewijk.nl

Bijeenkomsten

Themabijeenkomsten

Het is je vast niet ontgaan dat er in jouw wijk regelmatig themabijeenkomsten zijn over verschillende aspecten van de zorg. Zo organiseerden wij al middagen met als thema ‘Diabetes en Bewegen’, ’Hulpmiddelen bij het aantrekken van steunkousen’ en ‘Oogdruppelen met behulp van een speciale bril’. Tijdens zo’n themabijeenkomst, word je bijgepraat en geïnformeerd door verschillende professionals (denk hierbij aan fysiotherapeuten, praktijkondersteuners, diëtisten, en wijkverpleegkundigen) over een bepaald zorgthema. Onder het genot van koffie/thee en iets lekkers, kom je – vaak ook spelenderwijs – van alles te weten over het onderwerp. Deze gezellige en informatieve bijeenkomsten zijn voor iedereen toegankelijk en gratis bij te wonen.

Planning Themabijeenkomsten

Themabijeenkomsten bijwonen zijn gratis. Vooraf aanmelden is verplicht, vul het formulier hieronder in. Heb je vragen over een themabijeenkomst dan kun je mailen info@samenlerenindewijk.nl of bellen naar 0165-555915.

Aanmeldformulier Themabijeenkomsten

Lidnummer*

Aanhef*
    Mevr.Dhr.

Voorletter(s) en Achternaam*

Telefoon*

Kies hieronder uit de themabijeenkomsten die wij samen met onze partners organiseren dichtbij en laagdrempelig. Kom je ook?

Locatie: ROOSENDAAL, Kade 51 bij Timmers Medicare:

Tijd: 13.30 - 16.00 uur

Partners: Timmers Medicare, Podopraktijk Bosschenhoofd & Ergotherapie Mol

14 december 2023, Omgaan met Artrose.

Locatie: HOEVEN, De Huiskamer, Halderberge 74 in Hoeven:

Tijd: 14.00 - 16.30 uur

Partners: Bravis Ziekenhuis, Surplus & TWB thuiszorg met aandacht

23 januari 2024, Voor- en nazorg staaroperatie & druppelbril.

Liever een bijeenkomst volgen?

Wil je liever een bijeenkomst volgen, en na afloop een certificaat van deelname ontvangen? Klik dan op de knop hieronder om een bijeenkomst uit te kiezen. En als er geen plek is, dan plannen we de bijeenkomst gewoon opnieuw in. Kom er bij!

Of een diplomaopleiding?

Leren doe je toch niet in de schoolbanken! Kom en ontdek in de praktijk wat je boeit en motiveert. Leren doe je écht in de praktijk! Iedereen, jong of oud, met of zonder diploma’s kan aanschuiven, op locatie of online.

Blijf op de hoogte

Het laatste nieuws en updates

We houden je graag op de hoogte van de laatste ontwikkelingen binnen de Kruisvereniging en Samen Leren in de Wijk. Houd daarvoor onze website in de gaten en schrijf je in voor de nieuwsbrief.

MELD JE NU AAN ALS LID VAN DE KRUISVERENIGING!

Help ons de zorg te veranderen door samen en van elkaar te leren