Telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag 09.00 – 12.00 uur: 0165 – 55 59 15 |   info@samenlerenindewijk.nl

Thuisinstructies

Een op een

Wil je uitleg over verpleeg- en zorgtechnieken, voor jezelf of voor een naaste waar je mantelzorger voor bent? Neem dan gerust contact op met de Kruisvereniging. Je krijgt dan bij jou thuis tips, uitleg en/of instructies. Denk bijvoorbeeld aan tiltechnieken, het geven van oogdruppels, een steunkous aantrekken of de bloeddruk opmeten. Zo leer je de zorghandeling(en) op een verantwoorde en correcte manier zelf uit te voeren en houd je zelf de regie.

Samen leren

Het is tijd om anders te denken, samen te leren en vooral ook samen te werken. Is het niet mogelijk om een themabijeenkomst of bijeenkomst te volgen, omdat je bijvoorbeeld je partner niet alleen thuis kunt laten. Dan komen wij toch gewoon naar jou! Meld je aan voor een thuisinstructie.

Aanmeldformulier Thuisinstructie

Lidnummer*

Aanhef*
    Mevr.Dhr.

Voorletter(s) en Achternaam*

Telefoon*

Kies hier uit de zorghandelingen(u mag meerdere aanvinken)

LIEVER EEN BIJEENKOMST VOLGEN IN EEN GROEP?

Volg dan een bijeenkomst uit de programma’s Zelfstandig wonen en leven / Ziekenverzorging thuis, door op de knop hieronder te klikken.

Uit de praktijk

Burgerinitiatieven

MELD JE NU AAN ALS LID VAN DE KRUISVERENIGING!

Help ons de zorg te veranderen door samen en van elkaar te leren