info@samenlerenindewijk.nl                ma-vrij: 0165-555915

Thuisinstructies

Het is u vast niet ontgaan. Er is een steeds grotere vraag naar zorg en een tekort aan zorgverleners. Technische hulpmiddelen inzetten helpt hierbij zeker, maar in de zorg gaat het vooral om het alledaagse menselijk contact. Contact van mens tot mens.

Familie, buren en vrienden steken daarom steeds meer zélf de handen uit de mouwen. Hoe? Door kennis te delen, vragen te stellen aan de wijkzuster en dit toe te passen in de dagelijkse verzorging van hun naasten.

Met Samen Leren in de Wijk maken we de zorg anders!

CURSUSPROGRAMMA ZELFZORGEN

Wil je ook goed beslagen ten ijs komen als er zorg gevraagd wordt door jouw familie, buren, of vrienden? En ben jij diegene met een Zorghart? Dit is jouw kans! Kom ook, bezoek een van onze themabijeenkomsten.

Je kunt jezelf  aanmelden door het formulier hieronder in te vullen.

Aanmelden Cursusprogramma start September 2022

Cursusprogramma

Lidnummer*

Aanhef*
    Mevr.Dhr.

Voorletter(s) en Achternaam*

Telefoon*

Kies hier uit de cursussen (u mag meerdere aanvinken)

OPLEIDINGSADVIES NODIG?

Vraag nu een opleidingsadvies aan bij een van onze coaches!

Datum en tijdZelfzorg cursusOmschrijvingLocatieKosten
    Voorlichtingsbijeenkomst: Dinsdag 27 september 2022, 14.30 tot 16.00 uurSteunkousen aantrekkenSamen met wijkzuster Ena van den Berge geven we uitleg over hoe je steunkousen aantrekt m.b.v. hulpmiddelen. Meld je aan via het bovenstaand formulier! Er is nog plaats.Wijkgebouw, Prins Bernhardstraat 14 in Fijnaart Gratis deelname
    Themabijeenkomst: Donderdag 29 september 2022, 14.30 - 17.00 uur
    Na afloop ontvangt u een certificaat van deelname
    Steunkousen aantrekken
    Samen met wijkverpleegkundige TWB, Anika Kerstens. Meld je aan via het bovenstaand formulier! Er is nog plaats.TWB, Belder 2, 4704 RK RoosendaalGratis deelname

DIPLOMERINGEN

CURSUSPROGRAMMA

KRUISMOBIEL

DOE MEE!

Waarom wachten op het zorgstelsel die zich aanpast aan de groeiende vraag, als je ook zelf de verandering kunt brengen. Neem deel aan Samen Leren in de Wijk en kijk hoe we van elkaar kunnen leren. Door op een informele manier samen te komen en onze zorgvragen te delen, kunnen we de juiste manier van handelen bespreken. Van mens tot mens.

Naast zorgvragen delen, ben je natuurlijk ook van harte welkom om juist je zorgervaringen te delen. Zo hoeven we de juiste weg niet te zoeken, maar kunnen we leren van jouw kennis. Samen maken we de Zorg anders!