info@samenlerenindewijk.nl                ma-vrij: 0165-555915

Cursusprogramma ZelfZorgen

Wil je ook goed beslagen ten ijs komen als er zorg gevraagd wordt door jouw familie, buren, of vrienden? En ben jij diegene met een Zorghart? Dit is jouw kans! Kom ook, en volg ook een van onze cursussen uit het cursusprogramma ZelfZorgen.

Door het formulier hiernaast in te vullen kun je jezelf aanmelden voor onze cursussen.

Cursus: We bespreken het thema aan de hand van jullie ervaringen en praktijksituaties. De wijkverpleegkundige verzorgt als expert deze cursus van 3 uur. Tijdens de cursussen zal er, indien nodig, materiaal aanwezig zijn om te oefenen. Elke deelnemer ontvangt een informatiemap met leesstof, en een toets die gemaakt kan worden. De toets duurt ongeveer een half uur. Wanneer de toets met een voldoende is afgerond, ontvang je een ZelfZorg certificaat. Na de cursus kun je de informatie en vaardigheden toepassen vanaf het moment dat u de werkplaats verlaat. Hiernaast staat een overzicht van cursussen waarvoor u uzelf alvast voor kunt aanmelden. Wanneer de datum bekend is van de cursus, ontvangt u een persoonlijke brief.

Aanmeldformulier Cursus(sen)

Lidnummer*

Aanhef*
    Mevr.Dhr.

Voorletter(s) en Achternaam*

Telefoon*

Hieronder staan cursussen waarvoor je jezelf kunt aanmelden. Deze zijn nog niet gepland. Na aanmelding ontvangt u te zijner tijd een persoonlijke brief.

Kies hier uit de cursussen Zelfzorgen (je mag meerdere aanvinken)

Ziekenverzorging thuis (je mag meerdere aanvinken)

WAT LEVERT HET OP?

1. Kennis en kunde in Verzorging: toepasbaar voor jezelf of je naasten.
    2. Na afloop ontvang je een certificaat van de Kruisvereniging West-Brabant.

PRAKTISCHE INFORMATIE

• Elk onderwerp omvat een middag van 3 uur.
    • Je kunt kiezen voor een of meer onderwerpen.
    • Cursuslocatie(s) bij jouw in de buurt.
    • Deelname is gratis voor leden, tenzij nadrukkelijk en met reden anders vermeld.
    • Lessen worden verzorgd door beroepsexperts uit de praktijk, zoals de wijkverpleegkundigen en bevoegde docenten.
    • In de bijeenkomsten worden alledaagse, herkenbare situaties besproken met betrekking tot het onderwerp. Uiteenlopende handelingen mogen worden geoefend.

MELD JE NU AAN ALS LID VAN DE KRUISVERENIGING!

Help ons de zorg te veranderen door samen en van elkaar te leren