Telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag 09.00 – 12.00 uur: 0165 – 55 59 15 |   info@samenlerenindewijk.nl

Kruismobiel

De wijkverpleegkundige heeft nu een eigen, herkenbaar vervoermiddel: de Kruismobiel.
 Het opvallende wagentje wordt door de wijkzusters gebruikt als mobiele uitvalsbasis; volgeladen met allerlei spullen en dagelijkse (medische) hulpmiddelen, doen ze wijken, dorpen en steden aan.
 De Kruismobiel vind je ook geregeld op markten en evenementen en kun je zien als een ontmoetingsplek waar iedereen welkom is voor een praatje, een drankje en informatie.

HEB JIJ ONS GESPOT IN ONS KRUISMOBIEL?

MAAK EEN FOTO EN TAG DE KRUISVERENIGING OP FACEBOOK! EENS IN DE ZOVEEL TIJD KIEZEN WE EEN LEUKE FOTO UIT EN DE WINNAAR ONTVANGT IETS LEKKERS!

MELD JE NU AAN ALS LID VAN DE KRUISVERENIGING!

Help ons de zorg te veranderen door samen en van elkaar te leren