Telefonisch bereikbaar van maandag t/m donderdag 09.00 – 12.00 uur: 0165 – 55 59 15 |   info@samenlerenindewijk.nl

Diplomaopleidingen

Erkende zorgopleidingen

Wist je dat alle lessen voor iedere geïnteresseerde vrij toegankelijk zijn? Dat je altijd welkom bent om onze reguliere zorgopleidingen (fysiek én online) bij te wonen? Iedereen, jong of oud, met of zonder diploma’s kan aanschuiven, op locatie of online.

Themabijeenkomsten

Leren?

Dat doe je toch in de schoolbanken met een docent voor de klas? Dat was eeuwenlang dé manier om kennis over te dragen. Alleen begon je pas écht te leren als je de schoolbanken had verlaten en in de praktijk aan de slag ging. Dus waarom het leren en de praktijk niet samen laten smelten? Dat doen we met Samen Leren in de Wijk.

Door in de praktijk te horen en zien wat er gebeurt, ontwikkel je de juiste houding voor zorg van mens tot mens. Samen met en bij de mensen om wie het gaat. Dat maakt de theorie bovendien duidelijker.

Je ontdekt in de praktijk wat je boeit en motiveert. Je krijgt vervolgens de ruimte om onder begeleiding je studie zelf in te richten en initiatief te nemen. Niet het systeem, maar de behoefte in de praktijk bepaalt wat je leert.

Je bent hierdoor aantoonbaar zelfstandiger en ondernemender. Je komt beter op voor het belang van cliënten en voor jezelf.

Met Samen Leren in de Wijk wordt leren weer leuk én voor iedereen. Want uitgeleerd, dat raak je nooit!

Nieuwsgierig geworden?

Sluit gewoon een keer aan bij een bijeenkomst. Meld je van tevoren aan via info@samenlerenindewijk.nl. Onze opleidingscoach zal dan contact met je opnemen. Samen maken jullie een afspraak of je online of fysiek deelneemt. En dan is het tijd om het zelf te ervaren. Wil je al kijken wat er op de agenda staat? Klik dan op de button hieronder om de planning te zien.

Themabijeenkomsten

Samen Leren in de Wijk organiseert ook themabijeenkomsten met als doel om met en van elkaar te leren. We zullen steeds meer onze partner, familielid, buurman of buurvrouw moeten helpen. En dan is het wel handig dat je weet hoe je dat moet doen. Deze bijeenkomsten worden doorgaans in wijken/dorpen gehouden.

MELD JE NU AAN ALS LID VAN DE KRUISVERENIGING!

Help ons de zorg te veranderen door samen en van elkaar te leren