Zwangerschapsyogacursus +

Er groeit een wonder in je buik, je lijf veranderd en ineens moet er dan ook van alles geregeld worden. Wij zijn er voor jou om je te laten verdiepen en inspireren welke keuze mogelijkheden je hebt tijdens en na je zwangerschap. Welke behoeften heeft je kindje nu al tijdens de zwangerschap en straks direct na de geboorte? Welke keuze heb ik op het gebied van bevallen? Welke vormen van beweging is goed voor mijn lijf tijdens en na de zwangerschap? Welke soort van kraamzorg past bij mij en hoe maak ik de juiste keuze? Hoe zet ik homeopatische middelen in bij mezelf en mijn pasgeboren baby? Hoe kan ik aanraking als waardevolle tool inzetten voor de binding tussen moeder en kind? Zet jij jezelf en je kindje op de eerste plaats en durf jij te kiezen voor wat jij belangrijk vind tijdens en na je zwangerschap? Dan zijn wij er voor jou om je verder op weg te helpen! Tijdens iedere bijeenkomst komen er inspirerende sprekers aan bod, is er tijd voor verbinding en mag je genieten van een yoga en ontspanningsles. Wanneer je deel neemt aan deze cursus kun je ook kiezen uit 1 van de volgende individuele extra’s: een rug/nek/schouder massage, een hand of voet massage, een zwangerschapsmassage, een workshop samen met je oudere kindje(4+) waarbij jullie leren hoe je mama’s buik kunt masseren, een les babymassage als je kindje 6 weken of ouder is, verbroken verbinding massage.  En ontvang je kortingen op o.a. massages en ouder en kind activiteiten.

Duur: De cursus bestaat uit 6 bijeenkomsten van 1,5uur.

Data: maandag avond van 19.00-20.30 uur. Eerste reeks start in september

Kosten: Leden betalen € 125,- ipv € 145,- voor niet-leden.

Opgeven via: Dineke Breedveld, info@babymassageroosendaal.nl