Laden Evenementen

« Alle evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Bijeenkomst: Lichamelijke verzorging baby: gemakkelijker gezegd dan gedaan!?

januari 24 @ 19:00 - 22:00

Een goede basis voor ouders en hun baby is erg belangrijk. Dat was vroeger al zo, en dat is het nu nog steeds. De Kruisvereniging pakt dit weer op. Daarom organiseren we laagdrempelige bijeenkomsten dichtbij jullie. Alles wat zich in jullie zwangerschap, geboorte en de eerste duizend dagen in jullie alledaagse leefwereld afspeelt kan een thema zijn. Tijdens zo’n themabijeenkomst, leer je van de ander en word je bijgepraat en geïnformeerd door verschillende professionals (denk hierbij aan kraamverzorgende, lactatiekundige IBCLC, diëtiste). Onder het genot van koffie/thee en iets lekkers, kom je – vaak ook spelenderwijs – van alles te weten over het onderwerp. Je kan hier met je vragen terecht en ontmoet ook gelijkgestemden. Deze gezellige en informatieve bijeenkomsten zijn voor iedereen toegankelijk en gratis bij te wonen.
Doordat de groep maximaal bestaat uit 15 personen/ is er voldoende ruimte voor vragen.  Aammelden: info@samenlerenindewijk.nl/ 0165-555915 of zie link hiernaast.

Gegevens

Datum: