Op woensdag 10 april was de Kruisvereniging West-Brabant uitgenodigd door KBO-Roosendaal om kennis te maken met hun leden. In een warme zaal in het prachtige buurthuis De Wieken werden de aanwezigen nieuwsgierig. Na het delen en toelichten van de missie en bijpassende activiteiten, zoals Samen leren in de Wijk-bijeenkomsten, Kruiswerkdoorgeefwinkels, togen de aanwezigen naar Charlotte (ergotherapie Mol) om uitleg rondom de hulpmiddelen bij het aan-en uittrekken van steunkousen. De Kruismobiel was door Willem weer op een mooi plek weggezet, waarna Nicole met vele belangstellenden in gesprek ging over de hulpmiddelen die in het alledaagse zinvol kunnen zijn. Men was content en verbaasd over de mogelijkheden. Het was een zinvolle en gezellige ontmoeting.